воскресенье, 21 июня 2015 г.

მეშვიდე დღე
პროცედურები ჩამოვწერეთ მიზნებიდან გამომდინარე, თითოეულ მიზანს შევუსაბამეთ აქტივობები,შემდეგ ჩვენს მიერ შექმნილ გეგმის შაბლონში ამოცანებს/ სწავლის შედეგებს შევუსაბამეთ აქტივობები
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა დასადგენათ სხვადასხვა სწავლის თვითშეფასების ფორმები შევუსაბამეთ.
ბლოგზე შევქმენით პეიჯები პროექტებისა და გაკვეთილების.
გავეცანით დიფერენცირების რესურსებს

Комментариев нет:

Отправить комментарий