მეშვიდე დღე
პროცედურები ჩამოვწერეთ მიზნებიდან გამომდინარე, თითოეულ მიზანს შევუსაბამეთ აქტივობები,შემდეგ ჩვენს მიერ შექმნილ გეგმის შაბლონში ამოცანებს/ სწავლის შედეგებს შევუსაბამეთ აქტივობები
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა დასადგენათ სხვადასხვა სწავლის თვითშეფასების ფორმები შევუსაბამეთ.
ბლოგზე შევქმენით პეიჯები პროექტებისა და გაკვეთილების.
გავეცანით დიფერენცირების რესურსებს
პროცედურები ჩამოვწერეთ მიზნებიდან გამომდინარე, თითოეულ მიზანს შევუსაბამეთ აქტივობები,შემდეგ ჩვენს მიერ შექმნილ გეგმის შაბლონში ამოცანებს/ სწავლის შედეგებს შევუსაბამეთ აქტივობები
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა დასადგენათ სხვადასხვა სწავლის თვითშეფასების ფორმები შევუსაბამეთ.
ბლოგზე შევქმენით პეიჯები პროექტებისა და გაკვეთილების.
გავეცანით დიფერენცირების რესურსებს
Комментариев нет:
Отправить комментарий